نمایندگان مجلس با هم درگیر شدند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در میانه بررسی لایحه بودجه ۹۷ نسبت به بودجه تخصیص یافته به استان بوشهر اعتراض کرد و از لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت درخواست کرد تا به این مسئله و تخصیص بودجه به استانها ورود نماید و برخی استانها مانند گیلان سهم بیشتری از بودجه ۹۷ دارند.

بر اساس این خبر، این گزارش لاریجانی علاوه بر وارد دانستن تذکر نماینده بوشهر خواستار پایان دادن به این مسئله شد و خطاب به نوبخت گفت مواردی در بودجه عمرانی در ۱۰ ماهه سال جاری به استانها اختصاص یافته که گزارشی از آن به نمایندگان ارائه نمایید و در ادامه نمایندگان گیلان که از این اظهارات ناراحت شدند و آن را توهین به خودشان قلمداد کردند با استناد به ماده ۷۹ آئین‌نامه داخلی مجلس خواستار پاسخ به اظهارات خدری شدند.

کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در این باره تاکید کرد: باید با این صحبت‌ها وقت مجلس گرفته شود و هر فردی به طریق دل ما می‌شکند بیگانه جدا دوست جدا می‌شکند بیگانه اگر می‌شکند حرفی نیست آقای همکار چرا می‌شکند و متاسفانه هیئت رئیسه مجلس به یک نفر که معرکه می‌گیرد و فریاد می‌کشد اجازه صحبت می‌دهد.

دلخوش گفت: برخی در استانهایشان ۱۲ میلیارد دلار پروژه افتتاح شده ما نسبت به عملکرد آقای نوبخت هم اعتراض داریم او احساس می‌کند در حالی که سر سوزنی به استان گیلان کمک کند تبعیض به سایر استانهاست و هیچ وقت چنین کاری می‌نماید.

به گزارش جامعه خبر، عبدالحمید خدری نماینده بوشهر در مجلس پس از اظهارات نماینده صومعه‌سرا درخواست تذکر آئین‌نامه‌ای و پاسخ به او داد که تعدادی از نمایندگان دلخوش را به سوی جایگاه خدری برای دلجویی مشایعت نمودند اما باز هم نزاع و درگیری لفظی انجام گرفت.

صراط

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false