نمایندگان مجلس از اقدامات «ولایتی» حمایت کردند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، ۱۵۶ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای نامه‌ای خطاب به علی‌ اکبر ولایتی علاوه بر تأکید بر جایگاه دانشگاه آزاد و تدبیر مقام معظم رهبری در انتصاب وی خواهان ادامه و استمرار رشد کیفی و ارتقاء جایگاه علمی کشور شدند.

بر اساس این خبر، متن نامه نمایندگان بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر ولایتی
ریاست محترم هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی

سلام علیکم

احتراما اعلام می‌دارد جایگاه و اهمیت علم و دانایی بر کسی پوشیده نیست. ارزش انسان به دانش اوست، دانشی که باعث رشد و سعادتمندی انسان گردد.

یک مجموعه علمی مردم نهاد دانشگاه آزاد اسلامی در اردیبهشت سال ۱۳۶۱ با پیشنهاد فقید سعید مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و موافقت و حمایت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تاییدات مقام معظم رهبری و مسئولین وقت تاسیس شد و منشاء خدمات ارزشمند گردید.

ارتحال جانسوز رئیس هیئت موسس و هیئت امضاء این دانشگاه باعث شوک در جامعه شد. در چنین شرایطی انتصاب حضرتعالی که چهره‌ای علمی و دانشگاهی شناخته شده، مقبول و مورد اعتماد امام، رهبری عزیز و مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار همیشه در صحنه انقلاب و امام و رهبری بود، با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و یادآوری اثر بخش بودن این دانشگاه در حکم ایشان مایه مباهات و امتنان است.

همچنین از اعضای محترم هیئت موسس در انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و تحولات اخیر در هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، به خصوص انتصاب رئیس دانشگاه که از اقدامات شایسته و در خور توجه جنابتان است نیز تشکر می‌نماید.

با عنایت به سند چشم انداز و اسناد بالا دستی نظام، ما نمایندگان امضا کننده خواهان ادامه و استمرار رشد کیفی و ارتقاء جایگاه علمی کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بوده و حمایت جدی خود را از اقدامات مدبرانه شما اعلام می‌داریم.

سلامتی و دوام عمر مقام معظم رهبری و توفیقات روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت داریم.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false