نفوذ جریانات سرد به جو کشور/ بارش برف در برخی استان ها - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، براساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، از بعد از ظهر چهارشنبه 95/11/13 با نفوذ جریان سرد شمالی از شمال غرب و دریای خزر و همچنین ورود جریانات جنوبی، بر شدت بارش ها افزوده می شود.

گفتنی است، از بعد از ظهر جمعه به تدریج از میزان بارش در نوار غربی کشور کاسته خواهد شد.

چهارشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و از بعد از ظهر در خراسان رضوی بارش برف؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان، مازندران و قزوین؛ بارش باران گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات برف در فارس، شمال و شرق خوزستان، شمال کرمان، جنوب یزد، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و در بوشهر بارش باران گاهی با رعد و برق را خواهیم داشت.

از چهارشنبه تا پایان هفته هم در برخی مناطق کرمان (به ویژه مناطق شرقی و جنوبی استان)، سیستان و بلوچستان و هرمزگان وزش باد شدید منجر به خیزش گرد و خاک و در برخی نقاط توفان گردوخاک نیز می شود.

همچنین چهارشنبه با توجه به افزایش سرعت وزش باد در جنوب غرب کشور و همچنین جنوب عراق و شرق عربستان و تشکیل توده های گرد و خاک، آسمان استان های خوزستان و بوشهر غبار آلود و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سواحل مرکزی و غربی دریای خزر و پنجشنبه خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false