نامه یک استاد دانشگاه به وزیر کار - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
نامه یک استاد دانشگاه به وزیر کار

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر عباس اورنگ عضو سابق هیئت مدیره بیمه روستاییان کشور در نامه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشت: برادر ارجمند جناب دکتر شریعتمداری وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی، با سلام، قبل از هر چیز از تصمیم هوشمندانه جنابعالی برای اعتماد مجدد به کارکنان سازمان تامین اجتماعی و انتخاب سرپرست سازمان تامین اجتماعی، از بین متخصصان درون سازمان کمال تشکر و تقدیر را داریم.
شاید بیش از هر زمان دیگری در همین دوره سه ماهه نیز تصویری از تامین اجتماعی در ذهن شما نقش بسته است که هرگز این تصور را نداشته اید، قطعا در همین بازه زمانی با پوست و استخوان اشعار پیدا نموده اید که سازمان تامین اجتماعی، اگرچه ظاهری چشم نواز داشته ولیکن متاسفانه حسب اتفاقاتی که تحلیل آن در این مجال نمی گنجد، جز پیکر رنجور و پردرد آن چیزی به شما نرسیده است.
امروز جنابعالی جز اعتماد به متخصصان و اندیشمندان مطلع به امور سازمان ناگزیر راه دیگری در پیش ندارید. قطعا مستحضرید در نظام مدیریت ایران همه مشکلات و ناکارآمدیها به پای آخرین مدیر نوشته خواهد شد از این رو جنابعالی در مواجهه با تصمیمی تاریخی هستید، تصمیمی که سرنوشت مدیریتی جنابعالی را رقم خواهد زد.
گاهی اوقات انسانها امکان فرصت ریسک ندارند و شاید امروز در آخرین فرصتها برای احیای احتمالی این جسم رنجور در حالت اغماء برای جنابعالی همان روز باشد.
جناب دکتر شریعتمداری چشمان یکصدهزار کارمند دلسوز تامین اجتماعی و میلیون ها بیمه شده و مستمری بگیر شما را نظاره گر خواهد بود و پرسش خواهد کرد، آیا وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی هم چون گذشته و در مناصب قبلی اعتماد به نیروهای درونی و متخصصین را در سر لوحه کار خویش دارد یا خدا ناکرده در این وانفسای سیاست زدگی، همچون بسیاری از سیاستمداران مشی و مرامش را تغییر داده است.
امیدواریم که بار دیگر شاهد اعتماد جنابعالی به متخصصین باشیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false