میلیاردی‌های «استقلال» به درهای خروج نزدیک شدند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، آخرین نمایش استقلال در لیگ برتر و کسب برد ۳ بر صفر نباید منجر به نادیده گرفتن اشکالات و نقص‌های استقلال در تاکتیک شود و استقلال عمیقا از نداشتن یک مهاجم گلزن که همه توپ‌ها به او ختم شود رنج می‌برد. بیشترین تغییرات در خط آتش آبی‌ها انجام می گیرد جایی که بازیکنانش نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

بر اساس این خبر، بدون شک بازیکنی که در طول نیم‌فصل فقط یک گل می‌زند یا اصلا نمی‌زند باید منتظر تصمیم سرمربی باشد و هم اکنون به نظر می‌رسد که قربانی با همان یک گلی که زده در حاشیه امنیت قرار دارد و بیش از او حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده در معرض خروج از فهرست فصل آینده استقلال قرار گرفتند. درمورد شهباززاده اما هنوز تردید‌هایی هست که این بازیکن شاید در نیم‌فصل دوم بتواند کاری انجام دهد. به همین دلیل آنها فعلا درمورد شهباززاده دست دست می‌کنند تا در حالی که گزینه مناسبی پیدا شد این بازیکن را از فهرست کنار بگذارند.  حسن بیت سعید هم خروجی قطعی استقلال است.  استقلال البته بازیکنان دیگری هم دارد که هنوز به درد دیگر تیم‌ها بخورند. نمونه‌اش پادوانی یا یعقوب کریمی.

به گزارش جامعه خبر، این بازیکنان که در فهرست خروجی شفر قرار دارند بهترین گزینه برای سود آوری به باشگاه هستند. یعنی باشگاه می‌تواند از انتقال آنها نفع اقتصادی و فنی ببرد. البته وینفرد شفر درمورد این بازیکن با احترام یاد کرده بود و حتی خواستار نشستی مشترک با این بازیکن هم شد اما ظاهرا مدیران باشگاه استقلال تمایلی به ادامه همکاری با جباری ندارند.  حال باید دید تصمیم به برکناری جباری مانند دیگر بازیکنان که نامشان برده شده عملی می‌شود یا اینکه باشگاه نشین‌ها با احتیاط درمورد این بازیکن تصمیم گیری می کنند.

الف

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false