«مهدی باکری» سلطان قلبها بود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت شهدای عملیات بدرو خیبر گفت: کارهای مقام معظم رهبری، باعث شد تا سدی محکم از بازگشت استعمار به کشور احداث شود، تنها شخصیتی که در عصر امروز از امنیت و منزلت مسلمانان به معنای واقعی دفاع می‌کند امام خامنه‌ای است.

وی با اشاره به مجاهدات لشکر عاشورا ،همواره آنان را ثابت قدم وشکیبا خواند و افزود: روح یاران عاشورا در جسم این کشور جاری بودو همین عاملی برای شکست دادن یک دنیا دشمن می شد. مهدی باکری، سلطان قلب‌ها و شکوه و عظمت او زبانزد همگان بود.او با رزمندگان تحت امر خود لحظاتی شیرین را رقم می زد.شهیدان باکری افتخار ایران و اسلام‌اند. آن‌ها نمونه‌ی مجسم و تندیس‌های عالم‌اند.

گذشتن از آرزوهای خویش و سپر کردن دل خود برای مردم برای احیاء سعادت یک کشور خیلی سخت است، اما  برادران باکری این کار را انجام دادند. اگر این روحیه نبود، سرزمین ما به حال کشورهای اسلامی منطقه دچار می‌شد. دشمنان سرزمین‌های اسلامی را هدف بمب و موشک قرار داده‌اند ولی ایران ایمن و سلامت است چراکه ضمن حفظ اقتدار خود، از عزت مسلمین جهان هم حراست می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: شهادت قدرت ساز است، کشوری که با الگوی جهاد و شهادت مسیر خود را با اتکا آرمان‌هایش انتخاب می‌کند، هرگز در مقابل هیچ امپراطوری شکست را نمی‌پذیرد.

سردار سلامی با اعلام اینکه سنت الهی بر این است که هرکسی شهادت را انتخاب کند، راه مقابله را می‌آموزد، افزود: شهدایی که رفتند و پیکر آن‌ها هم برنگشت، باعث استحکام بخشی مسلمانان و ملت ایران شدند.در زمانی که به ما سیم خاردار هم نمی‌دادند و هیچ تانک و توپ و سلاحی نداشتیم در برابر قدرت‌های یک جهان ایستادیم. تمامی کشورها ما را تحریم کرده بودند و اعرابی که دلارهای نفتی را در اختیار صدام قرار می‌دادند، نقشه‌های سیاسی و نظامی می‌کشیدند؛ ما سلاح دفاعی برای جنگ نداشتیم، اینکه چگونه و تحت چه ضابطه‌ای پیروزی ایران حاصل شد، هنوز نامعلوم است.

 این نشان از هدایت رهبری و ایمان است که فتح قله‌ها را آسان می‌کند و دشمنان را سردرگم می‌سازد و مسلمانان را بر دشمن غلبه می‌کند؛ مهدی باکری غرق در ایمان بود و با ایمان بر دشمنان پیروز می‌شد.

وی افزود: چند سال است که دشمنان از هر سمت و سوی به ما حمله می‌کنند، ولی توان مقابله با ما را ندارند، در شدیدترین جنگ اقتصادی علیه ایران پیشرفت کردیم و فضایی شدیم؛ هرگز کشور تحریم شده نمی‌تواند پیشرفت کند اما ایران اصول را درهم شکست و  این نشان از ایمان قوی ملت است.

اخبار را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false