مقامات عراقی پروازهای ایران را معطل کردند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، پس از آنکه فرودگاه نجف در تابستان سال جاری قیمت خدمات هندلینگ پروازی در این فرودگاه را برای ایرانی ها چهار برابر کرد و نرخ سوخت‌گیری هواپیماها هم از ۹۸ سنت به بیش از یک دلار و ۴۰ سنت رسید احتمالا سازمان هواپیمایی کشوری این موضوع را رسما پیگیری می‌کند.

بر اساس این خبر، با توجه به بالا بودن تعداد پروازهای شرکت‌های ایرانی به مقصد نجف و برنامه‌ریزی برای انجام ۸۰۰ پرواز در ایام اربعین به مقصد این فرودگاه به نظر می‌رسد با نتیجه بخش نشدن مذاکرات به تجدیدنظر جدی و تلاش برای انتخاب فرودگاه‌های جدید وجود داشته باشد.

با حفظ شرایط فعلی و مقاومت مسئولان فرودگاه نجف در برابر مذاکرات جدید احتمالا ایران به انتقال بعضی از پروازها به فرودگاه بغداد و بصره فکر کنند. موضوعی که رئیس سازمان هواپیمایی کشور هم آن را رد نکرده است.  طبق اظهارات عابدزاده هم اکنون رایزنی با فرودگاه بغداد برای انتقال پروازها و مکاتبه با فرودگاه نجف برای بازگشت نرخ سود به قیمت قیمتی ادامه دارد و هواپیمایی کشوری به مقامات عراق نامه‌هایی را ارسال کرده است.

به گزارش جامعه خبر، با توافق تهایی میان سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین‌های ایرانی سفرهای اربعین امسال در مسیر تهران- نجف- تهران برای هر نفر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سفر مشهد- نجف- مشهد برای هر نفر یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده و این تصمیم برای جلوگیری از رقابت مضر در فضای کسب و کار و بروز مشکلات برای مردم اجرایی شده است.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false