معرفی مشاور ارشد وزیر نفت/ «نعمت‌زاده» راهی وزارتخانه شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت با صدور حکمی محمدرضا نعمت‎زاده را برای سمت مشاور ارشد صنعتی خود منصوب نمود.

بر اساس این خبر، حکم وزیر نفت بدین شرح است:

اکنون که صنعت نفت کشور در آستانه حرکتی مهم برای توسعه میدان‎های مشترک و افزایش بازیافت قرار دارد به طور طبیعی حجمی عظیم از تقاضا برای خدمات فنی و ساخت تجهیزات ایجاد می‎شود. با توجه به این‎که ایجاد اشتغال برای جوانان بزرگترین دغدغه به شمار می رود توانمندسازی ظرفیت‎های داخلی برای حداکثر کردن اجرای طرح‌های یاد شده از الزامات این صنعت است.

همانگونه که در گذشته هم اجرای طرح‎های صنعت باعث تحریک تقاضا به ویژه در بخش‎های صنایع شد در حال حاضر انتظار می‎رود که در مسیر اجرای طرح‎های صنعت نفت علاوه بر افزایش بازیافت و تولید نفت و گاز بستری مناسب برای افزایش تولید ملی فراهم شود. به همین دلیل با توجه به سوابق جنابعالی و تجارب موفق جنابعالی را به عنوان مشاور ارشد صنعتی وزیر منصوب می‎کند.

همه واحدهای مربوطه در وزارتخانه و شرکت‎های تابعه به ویژه معاونت فنی و مهندسی وزارتخانه معاونت توسعه و مهندسی و مدیریت کالا در شرکت ملی نفت ایران در این مسیر با جنابعالی همکاری می کند.  از خداوند قادر متعال برای جنابعالی تداوم توفیقات مسئلت دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false