مطهری:محصورین برانداز نیستند/دختران خیابان انقلاب مثل فرزندان ما هستند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، علی مطهری در پاسخ به اینکه در صورت رفع حصر ممکن است چه اتفاقی بیفتد گفت: من فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی بیفتد، اینها از درون حصر هم گاهی پیغام می‌دهند که نظام را دوست داریم و از دولت حمایت می‌کنیم. در واقع آزادی آنها باعث تقویت وحدت ملی می‌شود زیرا خود این افراد در جریان انقلاب اسلامی بوده و دلسوز هستند و با کسانی که نقشی در انقلاب نداشته‌اند، متفاوتند.

وی افزود: آنها در مقاطعی دعوت به شرکت در انتخابات کردند و در اعتراضات اخیر هم از معترضین حمایت نکردند در حالی‌که اگر به قول بعضی‌ها برانداز بودند بهترین فرصت برای پیوستن به آنها بود.

علی مطهری درباره با اشاره به اعتراضات علیه حجاب اجباری گفت: به نظر من این اعتراضات عقبه اجتماعی ندارد. خیلی از خانم‌هایی که حتی پوشش اسلامی را به درستی رعایت نمی‌کنند موافق بی‌حجابی نیستند و می‌دانند این شرایط چه تبعات منفی دارد. کسانی که این کار را کردند اگر واقعا ابتکار خودشان بوده و به خاطر ابراز عقیده این کار را کردند قابل قبول‌تر است تا اینکه طرحی باشد که از بیرون به آنها القا شده است.

من معتقدم رسانه‌ها نباید خیلی این موضوع را بزرگ می‌کردند. البته نوع برخورد با آنها هم همراه با مهربانی و عطوفت باشد. اینها دختران جوانی هستند که مثل فرزندان ما هستند و ممکن است تحت تاثیر احساسات واقع شده باشند. آنها پوشش اسلامی را مغایر با آزادی تلقی می‌کنند، باید با اینها صحبت کرد و حتما از رفتارهای تند با آنها خودداری کرد.

همان چیزی که اسلام درباره حجاب و عفاف گفته بهترین و معتدل‌ترین راه است و بهتر از آن نداریم. دنیای غرب هم به زودی به این موضوع می‌رسد. این مساله در بین فرهیختگان دنیای غرب مطرح است و خیلی از آنها به این موضوع اعتراض دارند.

ایسنا

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false