مشکل عمده استقلالی‌ها در سرما - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، دیدار تیم های استقلال و گسترش فولاد تبریز در چارچوب رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر روز شنبه این هفته در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد در حالی که هوا به شدت سرد بود و بازیکنان ذخیره علاوه بر پوشیدن لباس‌های گرم و کلاه و دستکش با پتو روی نیمکت نشستند.

بر اساس این خبر، در این بین بازیکنان اصلی استقلال به دلیل نداشتن پیراهن‌های آستین بلند مجبور شدند زیر لباس‌های خود لباس دیگری بپوشند. سایر بازیکنان هم وقتی از تدارکات تیم لباس درخواست کردند به آنها گفته شد که اسپانسر البسه تیم استقلال پیراهن آستین بلند تهیه نکرده و این مسئله باعث ناراحتی بازیکنان شد.

خسرو حیدری کاپیتان استقلال تاکید کرد: شرکت لینینگ باید این لباس‌ها را در اختیار تیم ما بگذارد اما نه تنها لباس‌ها دیر می‌رسد بلکه کیفیت آن هم پایین است. به مدیران باشگاه و نصرالله عبداللهی گفتیم و آنها تذکرات لازم را دادند. وقتی یک شرکت با باشگاه بزرگی مثل استقلال کار می‌کند باید بهترین جنس‌ و کیفیت را در اختیار این تیم بگذارد.

به گزارش جامعه خبر، مقرر شده مدیران باشگاه استقلال با شرکت مذکور مذاکره نمایند تا هرچه زودتر البسه‌ای مناسب در اختیار بازیکنان قرار گیرد چون بازیکنان اعلام کردند که کیفیت لباس‌ها هم پایین است و این مشکلات سال گذشته هم وجود داشت.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false