مسجدجامعی تبرئه شد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، اسماعیل دوستی در سیصد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود گفت: با توجه به جلسه‌ای که با بانک برگزار شده است تصمیم گرفته‌ایم برای بازماندگان شهدای آتش‌نشان حساب ۵۰ میلیون تومانی کمک بلاعوض پرداخت کنیم و ۹ فرزند آنها که دختر  هستند بورسیه کنیم و در آینده هم استخدام بانک شوند و فردا هم جلسه‌ای با حضور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی برای بررسی این موارد داریم.

وی در رابطه با انتشار مطالبی علیه مسجد جامعی، گفت: پرونده ساختمان شیخ بهایی در کمیسیون ماده ۱۰۰ مطرح و در حال پیگیری است و این پرونده به نام خود مسجد جامعی نیست بلکه به نام برادرش و یک نفر دیگر است و تخلف آنچنانی صورت نگرفته است و اگر هم صورت گرفته است مثل بقیه تخلفات ساختمان بوده است.

دوستی گفت: همه ی ما مسجد جامعی را می شناسیم، وی تهرانی‌ترین عضو شورای شهر است.

وی گفت: از هیأت رئیسه و رئیس شورا درخواست می‌شود این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد و عکس‌العملی در خصوص توهین به اعضا داشته باشند.

وی در رابطه با نام گذاری خیابانی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی خطاب به شاکری گفت: چرا برای نامگذاری خیابانی به نام آیت الله رفسنجانی اقدام نمی کنید و نام ۶نفر دیگر را مطرح می کنید.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false