مسابقات لیگ جهانی کاراته/ هوگوپوشان ایران راهی آلمان می‌شوند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، ششمین مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان در روزهای ۱۷ تا ۱۹ شهریور در آلمان برگزار می شود. ۱۳۵۰ کاراته کا از ۸۷ کشور جهان در این مسابقات حضور می یابند.

بر اساس این خبر، از ایران هم ۱۳ کاراته کا حضور دارند و ۵ عضو تیم ملی هم در این لیست اعزامی دیده می شوند. سحر شیروانی، پگاه زنگنه، نگین باقری، میلاد دلیخون، سهند اسلامی، فرزاد محمدخانلو، احد شاهین، ابوالفضل شهرجردی، آرمین روشنی، علی زند، سعید احمدی، امیرمهدیزاده، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخش و ذبیح الله پورشیب نمایندگان ایران در این رقابتها هستند.

سعید احمدی که مدتهاست در آمریکاست از همانجا به آلمان سفر می کند. پورشیب هم که مدتی است در فرانسه تمریناتش را پیگیری می کند از شهر نیس راهی آلمان می شود. از ایران هم مهدیزاده، آسیابری و خدابخش حضورشان قطعی شده که صبح دوشنبه به آلمان سفر می کنند.

به گزارش جامعه خبر، طبق برنامه امیرمهدیزاده و سعید احمدی روز جمعه ۱۷ شهریور به روی تاتامی می روند، خدابخش، آسیابری و پورشیب هم روز شنبه ۱۸ شهریور مبارزه می کنند. روز یکشنبه هم مبارزات رده بندی و نهایی انجام می شود.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false