مردم را نگران نکنید | شوآف غیرقانونی اتحادیه کباب و چلوکباب شهرستان ری - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
مردم را نگران نکنید | شوآف غیرقانونی اتحادیه کباب و چلوکباب شهرستان ری

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، اتحادیه کباب و چلوکباب شهرستان ری در ماه های اخیر حاشیه های پررنگ تر از متن داشته است. چندی قبل دو نفر از اعضای هیات مدیره این اتحادیه به دلیل شکایت چند نفر از اعضاء صنف و خزانه دار به اتهام مالی از سوی شعبه 6 بازپرسی دادسرای شهرستان ری بازداشت و به قید وثیقه آزاد شدند.

این دستگیری موجی از نا امیدی از میان بسیاری از اعضای اتحادیه برای تغییر و تحول و ضدفساد بودن هیات مدیره به همراه داشت.

 

فیلم اظهارات داود سالمی خزانه دار اتحادیه در مورد فساد در اتحادیه کباب و چلوکباب شهرستان ری

پس از برگزاری انتخابات اتحادیه تیم جدیدی مدیریت را به دست گرفتند اما برخلاف خواسته صنف به جای بررسی مشکلات و رفع چالش ها در اقداماتی بسیار نابخردانه تصاویری از بازدیدهای خود از صنف تالاردارها را منتشر کردند که نشان دهنده اقدامی غیرقانونی و غیربهداشتی بود.

در این تصاویر بازرس هیات مدیره که صلاحیت بازرسی از صنف را ندارد بدون مجوز به همراه دیگر اعضای هیات مدیره بدون حضور کارشناسان اداره بهداشت و بدون رعایت اصول بهداشتی (ماسک، دستکش، کیسه کفش و …) وارد آشپزخانه تالارها شده و در اقدامی نمادین موضوع بازرسی از صنف را رسانه ای کردند. در حالی که بر اساس قوانین صنفی اعضای هیات مدیره و بازرس حق بازرسی بدون حضور کارشناسان مرتبط را ندارند.

در یکی از تصاویر یکی از اعضای هیات مدیره با دست گوشه کباب مشتری را کنده و در حال خوردن است. این تصاویر قطعا موجب از بین رفتن اعتماد عمومی مردم به اتحادیه بعنوان نهادی امین و ناظر بر سلامت غذای شهروندان خواهد بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false