مردان ایرانی در معرض افسردگی! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، دکتر علی‌اکبر سیاری گفت:  ۱۰.۷درصد مردان در کشور دچار افسردگی هستند و باید برای بالا بردن ضربان قلب روزانه ورزش را در برنامه خود قرار دهند.

وی افزود: غمگینی، کاهش حوصله‌ و انرژی و کاهش یا افزایش اشتها و خواب اگر به مدت دو هفته ادامه یابد، نشان دهنده افسردگی است.

وی تصرح کرد: یکی از عوامل اصلی افسردگی در مردان در جامعه ما بیکاری و فقر است که برای رفع این مشکل نیاز به توسعه اقتصادی در کشور وجود دارد همچنین مردان باید کنترل وزن را در دستور کار خود داشته باشند. با افزایش سن مشکلاتی همچون فشار خون، قند و چربی به وجود می‌آید. این موارد چون در ابتدای امر هیچ علامتی ندارند، اگر پیش‌گیری نشوند منجر به سکته‌های قلبی، مغزی و سرطان و بیماری‌های مزمن تنفسی می‌شود.

معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: مردان باید حداقل هفته‌ای ۱۵۰ دقیقه فعالیت بدنی داشته باشند، به صورتی که ضربان قلب افزایش یابد و بدن عرق کند.

براساس این خبر، استرس یکی از علت‌های اصلی افسردگی است که زمینه آن سبک زندگی، بیکاری و فقر است. بنابراین ما باید مهارت‌های صحیح زندگی، افزایش ارتباطات اجتماعی و حل مسئله را به افراد آموزش دهیم.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false