مدیر سه شغله ایران وارد مسجد شد/ وقتی اورژانس کار هلال احمری می کند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر به قول عادل فردوسی پور چه می کنه این کولیوند رئیس اورژانس کشور … مدیر سه شغله ایران که همزمان هم در هلال احمر است و هم مدیر بیمارستان خاتم الانبیا و البته صندلی ریاست اورژانس کشور را هم از آن خود کرده و سایر …

دکتر کولیوند همایشی برگزار کرده که در آن چند طلبه در حال آموزش همگانی کمکهای اولیه هستند. بگذریم از اینکه بر اساس برنامه پنجم و ششم توسعه آموزش همگانی با جمعیت هلال احمر است و این اقدامات اورژانس پا در کفش هلال احمری هاست اما سوال اینجاست که مگر اورژانس توانسته در ماموریت ها و شرح وظایفش به استانداردهای جهانی دست پیدا کند که حالا از آموزش همگانی به روستائیان و مناطق محروم و آسیب پذیر عبور کرده به منبریان و طلاب رسیده است؟

جالب تر اینکه وزیر بهداشت هم این مدیر را همراهی می کند. (احتمالا تو رو دربایستی گیر کرده …). اگر از تصاویر تعداد طلاب را شمارش کنید به 20 نفر نمی رسد. این چه همایش و نمایشی است که برای 20 طلبه که وزیر را هم دعوت کردند؟ خروجی این همایش چه خواهد بود؟ آیا اجازه می دهند ما شماره ای از این طلاب داشته باشیم تا با آنها گپ و گفتی کنیم که بر چه اساسی حاضر شدند و چقدر الان درمورد آموزش های ارائه شده مطلع هستند؟

گاهی کارهایی از مسئولان می بینیم که واقعا بعنوان خبرنگار شرم می کنیم رسانه ای شود. وزارت بهداشت و این همه هزینه و مسئولیت که مهمترین آن نجات جان انسانهاست باید رئیس اورژنسش چند شغله باشد و همان وقتی که باید برای اورژانس بگذارد صرف برگزاری این همایش ها و نمایش ها کند؟

کاش می شد شهروندان از این اقدام مسئولان جایی باشد عارض شوند و خروجی اینکارها مشخص شود. یعنی این مدیران کسی نیست از آنها جواب بخواهد؟

چرا؟ برای چه؟ چقدر هزینه؟ چرا این تعداد؟ …

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false