مخفی کاری در اردوی تیم ملی فوتبال/ لیست بازیکنان هنوز معلوم نیست - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، اردوی تیم ملی از دو شب پیش درحالی که کارلوس کی‌روش در تهران نبود در هتل آزادی برپا شد. این اردوها همچنان با مخفی کاری در اعلام رسمی اسامی بازیکنان پیش می رود. برای دو بازی دوستانه تیم ملی مقابل توگو و روسیه هم نفراتی که از سوی کی روش به اردو دعوت شدند همچنان اعلام رسمی نمی شوند.

بر اساس این خبر،  طبق پیگیری های انجام شده بازیکنانی مانند احمد عبدالله زاده و حامد لک از فولاد، اکبر ایمانی و خانزاده از پدیده، رشید مظاهری و مرتضی تبریزی از ذوب آهن، علی کریمی و سعید آقایی از سپاهان، مهدی ترابی، علی قلی زاده، محمد حسین کنعانی زادگان و دانیال ماهینی از سایپا و علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، سید جلال حسینی، حسین ماهینی و مهدی طارمی از پرسپولیس  و روزبه چشمی، امید نورافکن و امید ابراهیمی از استقلال هم به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نکته جالب اینست که در میان اسامی دعوت شده علی کریمی و سید جلال حسینی مصدوم هستند و مهدی طارمی هم با محرومیت از سوی فیفا روبرو است. البته فدراسیون هنوز اسامی تیم ملی را رسما اعلام نکرده و شاید امروز فعل و انفعلات دیگری رخ دهد.  در اردوی تیم ملی فعلا خبری از لژیونر ها نیست.

به گزارش جامعه خبر، تیم ملی توگو هم که مقرر شده روز پنجشنبه ۱۳ مهر با تیم ایران دیدار کند و دو روز پیش از مسابقه به تهران سفر می کند.

فارس

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false