محسن هاشمی: نباید مسئله «شهرداری» باعث اختلاف شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، گردهمایی تقدیر از ستادهای مردمی مهندس هاشمی پس از پیروزی در انتخابات شورای شهر ظهر امروز (چهارم خرداد) در کانون توحید برگزار شد.

محسن هاشمی، منتخب مردم در انتخابات شورای شهر در این گردهمایی اظهارات زیر را مطرح کرد:

*ابتدا باید صادقانه بگویم که یکایک شما خجالتم دادید و باید بگویم که همه شما کاری کردید کارستان.

*ما می‌دانیم که در مورد لیست امید و انتخابات شوراها هیات رییسه اصلاح‌طلبان به ریاست آقای لاری و عارف و هدایت آقای خاتمی توانستند در یک فرصت کم انتخابات شورا را با عقلانیت جمعی مردم به سرمقصد برسانند و لیست امید تماما رای آورد و باعث پیروزی شد. در هیچ انتخابات شورای شهری ما چنین آماری از شرکت کنندگان و چنین حزبی گرایی نداشتیم.

* از همه شما بزرگواران تقاضا دارم همانطور که در دوره انتخابات متین حرکت کردید از این‌جا به بعد هم اینگونه باشید و حرکتی انجام ندهید که برای انتخاب شهردار در شورای شهر اختلافی ایجاد شود. ما ۲۱نفر را به شورای شهر فرستادیم و آینده شهر تهران و هما شهر سبز و شهرزیبا وظیفه آن‌ها است و نباید به سویی برویم که مسله شهرداری باعث اختلاف شود، باید فرصت دهیم و نباید پیش داوری شود.

*من از شما این خواهش را دارم که پیش داوری نکنید و با حدس و گمان باعث اختلاف نشود.انتخابات تمام شده است و باید به سمت دوستی و وحدت برویم تا در کمترین تنش تهران را به هویت فراملی و بین‌اللملی اش برسانیم.

 

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false