محسن رضایی: رئیس جمهور آمریکا ایران را خوب نمی‌شناسد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محسن رضایی اظهار کرد: تصمیم گیری در زمینه‌های سیاست خارجی و تهدیدات اخیر رئیس جمهور آمریکا بر عهده دولت و شورای عالی امنیت ملی است و مطمئنم ترامپ در برابر ملت ایران شکست می خورد چون رفتار‌های او نشان می‌دهد که ایران را خوب نمی‌شناسد و توانایی‌های مان را نمی داند.

بر اساس این خبر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نماگر‌های اقتصادی به وضعیت داخلی و سیاست‌های داخلی و خارجی حساس است به گونه‌ای که با امنیت و ثبات داخلی رشد اقتصادی را تجربه می‌نماییم. این نماگر‌ها با تحریم‌های خارجی تاثیر می‌پذیرند اما ملت ایران پیش از این تحریم‌ها و فشار‌های سنگین تری را تحمل کرده و در برابر آنها به تعادل رسیده است.

رضایی تاکید کرد: دولت‌ها باید برای تثبیت نرخ ارز بیش از این تدبیر کنند اما در ۴ دولت گذشته هم همواره شاهد بودیم که نرخ ارز در ۴ سال نخست ثابت و در ۴ سال دوم بی ثبات بوده که به ترامپ و تهدیداتش ارتباطی ندارد.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول درمورد تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: اقتصاد بین الملل ظرفیت صدور تحریم‌های جدید را ندارد و به همین دلیل بازرگانان آمریکا و سرمایه گذاران اروپا و آسیا از تهدید برای تحریم‌های جدید ایران ناراحتند و عملا این تحریم‌ها پیش از آنکه علیه ایران باشد علیه اقتصاد جهانی و سرمایه گذاران بین المللی و شعاری بیش نیست.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false