«محسن رضایی» تقاضایی برای کاندیداتوری ندارد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، عبدالحسین روح‌الامینی صبح امروز در دومین مجمع ملی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»، پیام محسن رضایی را که به علت وقوع زلزله به استان خراسان رضوی سفر کرده، قرائت کرد.

مهمترین موضوعات متن این پیام به شرح ذیل است:

*ابتدا عرض کنم که از اینکه مرا پیشنهاد دادید تشکر می‌کنم، ولی همانطور که بارها عرض کرده‌ام تقاضایی برای کاندیداتوری ندارم.

*حتی اگر مرا جزء پنج نفر جبهه نیروهای انقلاب انتخاب کنید، از هر تصمیمی که نیروهای انقلاب بگیرند حمایت می‌کنم. شما نیامده‌اید در اینجا که انتخاب کنید آمده‌اید که برای انقلاب تصمیم بگیرید.

*پس از پایان جنگ که مطمئن شدم تهدید جدی ما در آینده در اقتصاد است از رشته مهندسی مکانیک تغییر رشته دادم و به اقتصاد روی آوردم و لیسانس و فوق‌لیسانس و دکترای اقتصاد را گرفتم.

*در این مدت عمرم یک لحظه از انقلابی‌گری فاصله نگرفتم. در اوج خفقان رژیم شاهنشاهی در سن نوزده سالگی به زندان رفتم و بار دوم از دست آنها مخفی شدم و در مبارزه با رژیم شاه تا شب بیست و دوم بهمن از پای ننشستم.

*سپس به تشکیل سازمانی از همه احزاب و گروه‌های انقلابی شناخته شده پیرو امام بر آمدیم و تا آستانه کاندیدا شدن مقام معظم رهبری در سال 58 جلو رفتیم که ایشان البته شهید بهشتی را پیشنهاد دادند، ولی با ترور شهید مطهری و برجستگان دیگر انقلاب، فعالیت سیاسی و انتخابات را نیمه‌تمام گذاشتم و به سپاه رفتم.

*فرقانی‌ها و سازمان مجاهدین خلق و حزب توده را سرکوب کردیم و کودتای نوژه را خنثی و سپس به فرماندهی سپاه رسیدم که رهبر معظم انقلاب در انتصاب من به دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام فرمودند: و شما هم ظرفیت‌های آنها را دیده‌اید.

*مهمترین مسئولیت خود را آماده‌سازی نسل‌های سوم و چهارم انقلاب برای بر عهده گرفتن اداره کشور در آینده می‌دانم و چون این کار جز از طریق مدیریت جهادی و انقلابی که تنها در صحنه عملیاتی قابل انتقال به جوانان کشور است، امکان‌پذیر نیست، از صحنه کنار نرفته‌ام جز با شهادت کنار نخواهم رفت و انواع تهمت و افترا را به عزلت و گوشه‌نشینی ترجیح خواهم داد.

*جبهه مردمی مهمتر از یک انتخابات است، لذا نباید فدای اشخاص بشود و یا در صورت ناکامی تضعیف شود.

* باید پنج نفری انتخاب شود که متناسب با سناریوهای احتمالی پاسخگو بوده و پیروزی را برای ما رقم بزند. ما باید به صورت یک تیم وارد رقابت بشویم و با هم رقابت نکنیم.

تسنیم

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false