محرمانه های سرطان زا - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/ سید هادی کسایی زاده/ چند روز قبل با یکی از مسئولان به یک مرکز تحقیقات پزشکی رفتیم که دیدار داشته باشند. من هم بعنوان خبرنگار برام جالب بود که از آخرین اطلاعات تحقیقاتی مطلع شوم.

معمولا این نوع بازدیدها شاید محرمانه و یا غیرمحرمانه اما مظلوم باشد. آقای دکتری که مسئول این مرکز بود می گفت مشکلات اقتصادی کشور و هر استرسی ممکن است سرطان زا باشد.

مثلا بخشنامه رئیس بانک مرکزی یا اعلام قیمت خودرو یا طلا همگی در بروز سرطان موثر است. این آقای دکتر یکی از نخبگان و برگزیدگان عرصه درمان سرطان بود و اطلاعاتی را می داد که قابل تامل است.

مثلا همین آب تهران که خدا می داند چه بلایی سر تهرانی ها خواهد آورد. اما متاسفانه مدیران و مسئولان به اظهارات و دانش و خروجی این مرکز تحقیقات بی توجه هستند. شنیدم وزیری در پاسخ به این آقای دکتر نوشته است شما که از خودمان هستید نباید چنین گزارشی را بنویسید. تمام کارکنان این مرکز با جان و دل کار و تحقیق می کردند و از نزدیک دیدم اما چقدر تاسف خوردم که این افراد اینطور دغدغه دارند تا برای مردم کار کنند و خدایی ناکرده اتفاقی نیفتد اما مسئولان اینقدر بی رحم و ظالم توجهی به هشدار ها ندارند.

تاسف خوردم از این همه بی خیالی و بی مسئولیتی که کسی هم آنها را بازخواست نمی کند. می خواستم بگویم تحقیقات را به قوه قضائیه بده چون این طرف که همه به فکر خودشان هستند. اما اگر مسئولی با قدرت خواست می توانم آدرس بدهم
برود این مرکز را ببیند شاید گره ای باز شود.

سرطان ایرانیان را تهدید می کند و باید برای مقابله با آن اقدامات پیشگیرانه کرد. این اقدام با حکومت است اما هنوز اقدامی نشده است. و باید بازهم بازهم بازهم صبرکرد …

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false