محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سرهنگ نادر رحمانی درمورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی اظهار کرد: طبق آخرین گزارش‌ها و تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس شاهد بارش باران در بیشتر محورهای مواصلاتی گیلان هستیم و علاوه بر این در مازنداران در برخی مناطق محدوده رامسر و نور بارش باران گزارش شده است.

بر اساس این خبر، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در اکثر محورهای استان اردبیل مه گرفتگی ادامه دارد و با توجه به کاهش دید و مه گرفتگی در محورهای این استان لازم است تا رانندگان با سرعت پایین‌تر و هوشیاری بیشتر تردد نمایند. تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ امروز پهارشنبه تا ساعت ۲۴ و ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه در محور هراز ممنوع است.

رحمانی تاکید کرد: علاوه بر این تردد تریلرها در ساعات ۸ تا ۲۴ روز جمعه در محور تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع می شود و علاوه بر این تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه از میدان امیرکبیر کرج به سمت چالوس ممنوع است و از ساعت ۱۶ جمعه تردد در این محور از دیزین به سوی کرج یکطرفه می شود.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول از مسافران درخواست کرد تا حتما پیش از سفر از همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ اطمینان حاصل نمایند تا خدای ناکرده در سفر خود به مشکل برنخورند.

تیتر شهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false