ماهینی: شروط بازیکنان برای تمدید قرارداد منطقی است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حسین ماهینی پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر نسف‌قارشی اظهار کرد: بازی اول همیشه سخت است اما ما یک بازی منطقی انجام دادیم و به پیروزی رسیدیم. ما فصل قبل جز ۴ تیم برتر بودیم و در بازی با الهلال ۴ ـ ۵ بازیکن اصلی خود را نداشتیم و باختیم و به فینال نرسیدیم و حالا تیم ما سرحال است و امیدوارم با کمک مدیریت و کادر فنی به آنچه که هواداران ما لیاقتش را دارند دست یابیم.

بر اساس این خبر، این بازیکن درمورد نگرانی هواداران از تمدید قرارداد بازیکنان گفت: بازیکنان دوست دارند در پرسپولیس بمانند تیم خوبی داریم و این بازیکنان سه چهار سال دیگر باید در کنار هم بازی کنند. شرایط بازیکنان برای تمدید قرارداد به حق است اما مشکل خاصی نیست. همه می‌گویند در این تیم می‌مانند.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه برخی از بازیکنان از اینکه در ترکیب نیستند ناراحتند تاکید کرد: چنین چیزی نیست خود برانکو همه مسائل را می‌داند و هر چه برانکو بگوید بازیکنان گوش می‌کنند. اینکه چه بازیکنی بازی می‌کند فرقی ندارد همه دوست و رفیق هستیم.

به گزارش جامعه خبر، ماهینی همچنین در مورد بازی با السد قطر گفت: السد تیم خوبی است فکر می‌کنم در رده دوم و سوم لیگ قطر باشد و بازی سختی در قطر داریم. امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم و در مورد این مسائل از گرشاسبی سوال کنید.

وانا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false