ماجرای قرارد داد بستن «نادر سلیمانی» با «مهران مدیری» در کبابی! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، موضوع دورهمی دیشب «درآمد» بود. مهران مدیری در این برنامه نکات قابل تأمل بسیاری را در قالب استندآپ کمدی عنوان کرد. پس از پخش بخش‌های نمایشی، مدیری از نادر سلیمانی دعوت کرد که به روی صحنه بیاید.

در آغاز گفتگوی دو نفره نادر سلیمانی با مهران مدیری، وی درباره دلیل هیجان داشتن و شلوغ کردن خود گفت: کودک درونم فعال است و نمی‌توانم آن را کنترل کنم.

این کمدین اهوازی راجع به چگونگی شروع کارش عنوان کرد: روزهای دانشگاه در تهران وقتی مشغول اجرای نمایشی بودیم، مهران مدیری نمایش ما را دید و من و رادش را برای بازی در ساعت خوش انتخاب کرد و ما به کبابی رفتیم و قرارداد بستیم!

به این ترتیب در دورهمی شب گذشته خاطره بستن قرارداد برنامه «ساعت خوش» به کارگردانی مهران مدیری و با حضور بازیگرانی چون نصرالله رادش، ارژنگ امیرفضلی، زنده‌یاد داوود اسدی و فاطمه هاشمی در کبابی زنده شد!

وی درباره خاطره عاشقی‌اش گفت: همسرم به همراه نعیمه نظام دوست برای تست بازیگری آمده بود که مهران مدیری او را قبول نکرد. من به مهران اصرار داشتم که او می‌تواند و نقش های کوتاهی به او داده شد، اما پس از ازدواجم گفتم نه دیگر نمی‌تواند!

این بازیگر سپس با مخاطب قرار دادن مدیری گفت: بیشتر نقش‌هایی که با شما کار کردم را هم دوست داشتم. اما از بین آنها قهوه تلخ را دوست نداشتم، چون نقشم کم بود.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false