ماجرای بازداشت 16 مدیر دولت احمدی نژاد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حمید بقایی معاون رئیس جمهور دولت دهم به نقل از ذیحساب دولت قبل می گوید: چندي قبل در مواجهه با تسويه بخشي از وام 16 نفر از اعضاي دولت سابق (جمعاً به مبلغ 300 ميليون تومان) آن هم از محل رديف كمك خارج از شمول توسط مسئولين قبلي نهاد رياست جمهوري، با شكايت نهاد رياست جمهوري دولت روحاني ( و نه نهادهاي نظارتي از قبيل ديوان محاسبات) در محاکم قضایی پرونده هایی علیه مسئولين سابق نهاد تشکیل كه بعضاً منجر به بازداشت طويل المدت آنها شده است!

نكته مهمتر اينجاست كه عنوان اتهامي اختلاس تعيين گرديده است! در حالي كه اختلاس در مفهوم قانونی یعنی هرگونه برداشت غیرمجاز از وجوه در اختیار واین لغت غیر مجاز دقیقاَ در توصیف موضوع است یعنی چنانچه کارپردازی تنخواه دراختیارش را در محل دیگری به مصرف برساند تخلف و چنانچه از آن برداشت غیرمجاز کند امکان دارد در صورت وجود جمیع شرایط این برداشت را بتوان اختلاس نامید. لیکن در هیچ صورت و هیچ شکلی پرداخت کمک بلاعوض که با رعايت قوانين و مقررات مربوطه صورت گرفته است را نمی توان اختلاس نامید ،  مگر اینکه خط کش بهانه  جایگزین خط کش قانون شود.

در ادامه این توضیحات آمده است: در غير قانوني بودن اقدام نهاد رياست جمهوري دولت روحاني همين را بس كه خود نهاد در حال حاضر هزينه هاي بسيار زيادي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب دقت نمائيم نهاد رياست جمهوري دولت فعلي اقدامي را انجام مي دهد كه خود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (به دلیل احتمال شکایت سانسور می شود).

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false