لیگ قطر حالا هم مهاجم «استقلال» را زیرنظر گرفته است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر،   رسانه‌های قطری با اشاره به بازی تیم قطر اس‌سی در هفته چهاردهم رقابت های لیگ ستارگان مقابل شاگردان لوکا بوناچیچ در تیم العربی اینطور واکنش نشان دادند: تیم قطر اس‌سی باشگاه در آستانه بازی با العربی از طرف مدیریت حمایت می شود.

بر اساس این خبر، مدیران باشگاه در آخرین تمرین این تیم حضور یافتند که تمامی بازیکنان شاد و قبراق بودند به ویژه که با توجه به پیروزی در بازی هفته سیزدهم لیگ ستارگان مقابل المرخیه از قعر جدول رده‌بندی جدا شدند. ۳ بازیکن جدید تیم قطر اس‌سی شامل سجاد شهباززاده، فابیانو و اسامه امروی می‌توانند مهره‌های قابل اتکا و مهم این تیم در بازی های آینده لیگ ستارگان باشند که در بازی قبلی برابر المرخیه هم کمک بسیاری کردند. تیم قطر اس‌سی مصمم و باانگیزه است تا با شکست العربی از منطقه خطر جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر دور شود.

به گزارش جامعه خبر، این تیم قطری در حال حاضر با اندوخته ۱۱ امتیازی در رده نهم جدول ۱۲ تیمی لیگ ستارگان ایستاده و سجاد شهباززاده پس از ناکامی در لیگ برتر کشورمان و انتخاب تیم‌های مختلف به قطر رفت تا شانس خود در لیگ این کشور را برای بازگشت به روزهای خوبش امتحان نماید. در حالی که او بتواند در این تیم عملکرد موفقی داشته باشد فرصت بسیار خوبی برای او در این کشور مهیا می شود.

آفتاب

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false