لفاظی مقام آمریکایی علیه سوریه! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، یک مقام مسئول در وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که عملیات نظامی کشورش در سوریه و هدف قرار دادن پایگاه هوایی «الشعیرات» ارتش این کشور در استان «حمص» به معنای تغییر موضع واشنگتن درباره ضرورت ایجاد یک راهکار سیاسی برای بحران سوریه نیست.

بر اساس اخبار روز، این مسئول ادعا کرد: این حمله در پاسخ به استفاده از سلاح‌های ممنوعه شیمیایی در منطقه «خان شیخون» سوریه صورت گرفت و باید چنین اقدام قاطعانه‌ای انجام می‌شد تا همه بفهمند که چنین حمله‌ای جایز نیست و همان‌طور که «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا گفت از این مسئله به راحتی و بدون مجازات نمی‌توان گذشت.

همچنین این مقام مسئول آمریکایی گفته است: روسیه در ممانعت از رژیم سوریه در استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه شهروندان، به سختی شکست خورد و به همین دلیل چنین واکنشی از سوی ما نشان داده شد تا رژیم اسد از استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه غیرنظامیان دست بردارد.

به گزارش جامعه خبر، با فرمان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، جمعه نیروهای نظامی این کشور، سوریه را با موشک هدف قرار دادند. این حمله موشکی از ناوهای آمریکا در دریای مدیترانه صورت گرفت.

فارس

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false