لباس خادمین پیاده روی اربعین توسط مددجویان ندامتگاه تهران دوخته شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، کارگاه‌های خیاطی مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ این روزها حال و هوای دیگری دارد و مددجویان شاغل در این کارگاه‌ها در برش، دوخت و بسته بندی لباس‌ها وسواس بیشتری را به خرج می‌دهند، گویا این لباس‌ها با کارهای دوخته شده قبلی تفاوت دارد و برای دوخت آن اشتیاق بیشتری وجود دارد؛ چرا که این لباس‌ها قرار است در مراسم پیاده‌روی اربعین در کربلای معلی به تن خادمین و خدمتگزاران به عزاداران امام حسین(ع) باشد و حال و هوا و درد و دل‌های زندانیان را با خود به کربلا ببرد.

در کارگاه‌های خیاطی مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ در حال حاضر ۲۲۰۰ دست پیراهن و شلوار جهت خادمین مراسم پیاده‌روی اربعین امسال در حال دوخت است. سال قبل نیز این لباس‌ها در کارگاه‌های خیاطی مجتمع دوخته شد و برخی مددجویان با هماهنگی صورت گرفته از سوی مسئولین ذیربط دل نوشته‌های را در جیب این لباس‌ها قرار داده تا به جهانیان ثابت کنند که عشق به حسین (ع) و راه آن امام و یاران بی مثالش زمان و مکان نمی‌شناسد.

امسال نیز مانند سال گذشته لباسها توسط مددجویان دوخته شد و آنان دل نوشته‌های خود را در جیب این لباسها قرار دادند و امیدوارند با توسل به خداوند و عنایت و برکات زیادی که از مجلس دوخت و آماده سازی لباس ها نصیب آنها میشود گرفتار یهای آنها حل و زمینه های آزادی شان فراهم شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false