لاریجانی: رفتار غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها کاملا مخل امنیت جهانی است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: روند اتفاق افتاده در موضوع برجام تجربه بسیار موثری است که کشورهای غربی به ویژه آمریکا نشان داد که نگاه‌شان به کشورها از بالا به پایین است و هر وقت احساس کنند، بازی را به هم می‌زنند که این مساله در موضوع هسته‌ای رخ داد این در حالی است که خود آمریکایی‌ها تقاضا، درخواست و نامه‌نگاری برای انجام مذاکرات داشتند که این مذاکرات با شروطی آغاز شد و بعد از چند سال منجر به توافق برجام شد که این توافق به تایید سازمان ملل رسید. رفتارهای غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها کاملا مخل امنیت جهانی است چرا که به هیچ تعهد و توافقی پایبند نیستند و کار با آنها برخلاف ادعاهایشان بسیار مشکل است.

لاریجانی تاکید کرد: رفتار آمریکایی‌ها در دنیا موجب ناامنی می‌شود چرا که آنان به هیچ تعهدی پایبند نیستند و در صحنه بین‌المللی عامل گسست هستند البته جمهوری اسلامی ایران تجربه‌های زیادی در این زمینه دارد که می‌تواند برای شرایط فعلی به کار آید تا از این شرایط عبور کنیم.

وی در ادامه افزود: این مساله در روابط بین‌الملل باقی می‌ماند که کشوری که مدعی مدیریت جهان است و علی‌القاعده باید به نظامات بین‌الملل بیش از دیگران پایبند باشد تا چه اندازه غیرمسئولانه رفتار می‌کند. کسانی که مدعی مدیریت جهان هستند باید بیش از دیگران به نظامات و اصول بین‌المللی پایبند باشند اما متاسفانه اینطور نیست و به همین دلیل آشفتگی در صحنه بین‌المللی مشاهده می‌شود.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false