قهرمان المپیک: برای آینده‌ام نگرانم! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سعید عبدولی اظهار کرد: به فوتبالیست‌های عزیزمان برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی به عنوان یک ایرانی تبریک می‌گویم و قطعا تلاش و پشتکار و حمایت بازیکنان تیم ملی، کی‌روش و مسئولان ذیربط باعث این صعود شیرین را رقم زد و معتقدم درخواست آنها برای پاداش منطقی است.

بر اساس این خبر، دارنده مدال طلای جهان گفت: یک کشتی‌گیر یک سال باید در اردوها جان بکند و تمرینات سخت را سپری کند و دوری خانواده را تحمل نماید تا در نهایت در مسابقات جهانی و المپیک صاحب مدال شود اما پس از کسب این عنوان سراغی از او نمی‌گیرند.

عبدولی تاکید کرد: شاید بهتر است کشتگیر نتیجه نگیرد تا حالی از او بپرسد وگرنه پس از قهرمانی تیم در جام جهانی و رقابت‌های جهانی و المپیک حالی از ما نپرسیدند و امسال هم پس از کسب نایب قهرمانی جهان مسئولان به استقبال ما نیامدند و حتی از تیم فرنگی جوانان که قهرمان جهان شد استقبال نشد.

به گزارش جامعه خبر، عبدولی گفت: در سال های حضورم در کشتی بیشتر اوقات در اردوهای تیم ملی شرکت کردم و نه شغل و نه آینده‌ مناسبی دارم. برای رشد ورزش کشور در جهان باید به تمام رشته‌های ورزشی نگاه عادلانه ای داشته باشیم.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false