قراب: نبودن «آندرانیک» به نفع استقلال است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر جواد قراب گفته است: در حال حاضر استقلال شرایط خوبی دارد و با وجود جوانان با انگیزه توانسته موفقیت لازم را کسب کند. استقلال به یک بازیکن با تجربه بیشتر نیاز دارد اما جوانان این تیم هم دست‌کمی از باتجربه ها ندارند و می‌توانند در لیگ موفق شوند.

همه تیم‌ها خوب شدند همه برای برد در تلاشند و این کار منصوریان را سخت می‌کند و استقلال نیز باید تمام تلاشش را بکند تا برنده شود و سه امیتاز را کسب کند.

من بر خلاف منتقدین فکر می‌کنم که نبودن آندرانیک به نفع استقلال شده و به نظر من جوانان تیم کم نمی‌گذارند و باید دیدید که این تیم در لیگ چگونه بازی می‌کند. استقلال برای دو یا سه سال دیگر قهرمان لیگ خواهد شد.

استقلال در نیم‌فصل اول بازیکنانیی داشت که به کارش نمی‌آمدٰٰ بازیکنان خوبی هستند اما نمی‌توانند در استقلال بمانند و به نظر من بازیکنان استقلال دارد مانند نورافکن با غیرت در این تیم بازی می‌کند می‌توانند برای این تیم موفقیت‌ کسب کنند و از دور اول صعود خواهد کرد.

این‌که بازی در ایران برگزار نشود هم برای تیم‌های ایران فرقی ندارد، با این‌که بازی مقابل عرب ها سخت است اما بازی در عمان بهتر است تا عرب ها بازی‌های ایران را قضاوت کنند این امیدوار کننده است که AFC نگذاشته تا بازی‌ های ایران را اعراب داوری کنند.

نوآوران

اخبار روز را با ما دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false