قدس به زودی پایتخت اسرائیل می‌شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، نیکی هیلی که در نشست آیپک حضور یافته بود اظهار کرد: افتخار می‌کنم که بگویم ما همیشه در صف دوستان مان و اسرائیل قرار می‌گیریم و آمریکا شهر قدس را پایتخت اسرائیل قرار نداده و آنچه رئیس جمهور ترامپ انجام داد این بود که با اعتبار قابل توجه خود واقعیتی را تایید کرد که روسای جمهور پیشین آمریکا مدت‌ها پیش از تایید آن طفره می‌رفتند و شهر قدس پایتخت اسرائیل است. این یک واقعیت است.

بر اساس این خبر، نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: در نهاد‌های سازمان ملل متحد از جمله یونسکو احیاناً به اسرائیل توهین می‌گردد و مواضع ضد اسرائیلی سازمان ملل متحد باعث نابودی صلح شد.

ما با اقدام‌های ضد اسرائیلی سازمان ملل متحد مقابله نمودیم و سازمان ملل متحد هر ساله جلسه‌هایی برای بررسی اوضاع منطقه خاورمیانه ترتیب می‌داد و در این جلسه‌ها مسئله اسرائیل مورد توجه قرار می‌گرفت و این امر برای من ناگوار بود و من در جلسه نخست شرکت کردم و به طور علنی گفتم در حالی که ما می‌خواهیم از امنیت خاورمیانه صحبت کنیم باید به مساله ایران یا سوریه یا حزب الله یا حماس یا داعش یا قحطی در یمن بپردازیم.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: در منطقه خاورمیانه مشکلات بسیاری وجود دارد و اسرائیل به این مشکلات هیچ ارتباطی ندارد.

باشگاه خبرنگاران

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false