قابلیت های ویژه «کدبانک سینا» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، کاربران با استفاده از کدبانک می‌توانند اطلاعات مربوط به‌ حساب خود را از طریق پیامک دریافت کنند و علاوه بر برخورداری از مزایایی مانند سرعت و دقت بالا در ارائه اطلاعات اشغال نبودن خط ارتباطی و پاسخگویی شبانه‌روزی باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی مشتریان می‌گردد.

بر اساس این خبر، یکی از مشکلات انجام عملیات بانکی برای استفاده از پیامک به خاطر سپردن کدها و دستورات اجرای عملیات مختلف توسط مشتریان است که سامانه کد بانک سینا این دستورات را در قالب یک نرم‌افزار ارائه داده و مشتریان می‌توانند به‌راحتی به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند.

از جمله این اطلاعات عبارتند از: دریافت اطلاعات شعب، دریافت موجودی سپرده، دریافت موجودی سپرده در تاریخ مشخص، دریافت موجودی سپرده به‌ طور متوالی، دریافت گردش روز سپرده، دریافت گردش سپرده در تاریخ مشخص، دریافت چند گردش آخر سپرده، دریافت صورت‌وضعیت چک، دریافت لیست تسهیلات مشتری، دریافت مشخصات تسهیلات، لیست کارت‌های مشتری و مسدود کردن کارت.

به گزارش جامعه خبر، در حال حاضر نسخه iOS این نرم‌افزار از طریق سایت اینترنتی بانک سینا قابل دسترسی است و نسخه اندروید سامانه هم به‌زودی تهیه می شود.

راه پرداخت

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false