فراز و نشیب در بازار لوازم خانگی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حمیدرضا غزنوی با اشاره به وابستگی برخی قطعه سازان به کشورهای دیگر برای تامین مواد اولیه و افزایش قیمت فولاد و محصولات پتروشیمى از ابتدای سال اظهار کرد: با گران شدن ارز قیمت مواد اولیه و قطعات هم افزایش یافته است.

بر اساس این خبر، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی با اشاره به افزایش حداقلی قیمت گفت: با گران شدن ارز و دلار مجبور به بالا بردن قیمت لوازم خانگی شدیم و البته این میزان حداقل افزایش قیمتی بود که اعمال شد چون بازار بیشتر از این کشش افزایش قیمت نداشت.

غزنوی با اشاره به اینکه دولت برای خروج از رکود با به این صنعت کمک نکرده و همکاری نداشته تاکید کرد: درحال حاضر تولیدکنندگان لوازم خانگی یا سود و زیان برابر دارند یا در حال ضرر هستند و دولت هم کاری نکرده است. در این شرایط اقتصادی افزایش ۵ درصدی قیمت کار درستی نبوده اما با افزایش نرخ ارز افزایش قیمت اجتناب ناپذیر بود و باید کارخانه ها فروخته و تولید دچار رکود می‌شد.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این افزایش قیمت باید زودتر از این‌ها انجام می‌گرفت تا تولید اقتصادی باشد گفت: البته درحال حاضر هم نمی‌توان به همان اندازه که خرید قطعات برای تولیدکننده گران تمام می‌شود این افزایش قیمت را اعمال نمود.

اقتصاد آنلاین

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false