عکس/ سلاح های مرگبار باستانی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش گروه وب گردی جامعه خبر، بشر در زمینه ساخت سلاح در تاریخ خلاقیت و ابتکار فراوانی به کار برده است. در این گزارش نگاهی گذرا به چهار سلاح داریم که انسان ها در گذشته آنها را ساخته اند.

۱. پنجه های تکو کاگی

تاریخ استفاده از پنجه های تکو کاگی به هند بازمی گردد، اما شهرت آن در عصر میانه و در ژاپن بیشتر شد. جنس این اسلحه از آلومینیوم، فولاد، آهن و یا چوب سخت بود و به طور خاص در  « اوکیناوا » استفاده می شد.

 ۲. بادبزن هایی برای جنگیدن «Tessen»

در ژاپن استفاده از این سلاح اغلب در میان زنان نینجا رواج پیدا کرده بود‌. دارای تیغها و لبه های زهردار و فولادین هستند و به عنوان اسلحه غافلگیر کننده از آن استفاده می شده است.

۳. حلقه های پرنده، چاکرام

سلاحی پرتابی و دایره ای شکل که در هندوستان ابداع و برای اولین بار در حماسه ی معروف هندی «مهابهاراتا» نام آن ذکر شده است. چاکرام حلقه فلزی مسطح و تخت است که لبه های فوق العاده تیزی دارد و قطر آن حدود  ۸ اینچ ( ۲۰ سانتیمتر ) می باشد.

 

 

۴.شمشیر شلاقی «Urumi»

این سلاح یکی از خطرناک ترین اسلحه های مبارزه در تاریخ است، نه فقط برای طرف مقابل بلکه برای کسی که آن را به کار می برد. شمشیر شلاقی از تیغه های فولادی قابل انعطاف و تیز تشکیل شده که به یک دسته فلزی متصل شده اند. 

 

اخبار روز را با مادنبال کنید./

منابع خارجی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false