عوارض لیزر موهای زائد و تاثیر آن بر پوست - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سمیه ذاکری اظهار کرد: از نظر طب سنتی ایران مو از جنس دخان یا دود است و از اخلاط بر جا می‌ماند و این امر ربطی به سودا ندارد مانند دوده‌ای که داخل لوله بخاری‌های نفتی قدیمی می‌بست مو هم دوده و جزو فضولات هضم سلولی است.

بر اساس این خبر، این متخصص طب سنتی گفت: در حالی که به مو به عنوان راهی برای دفع مواد زائد بدن نگاه کنیم متوجه می شویم که لیزر و سوزاندن مو چه عوارضی به دنبال دارد و این کار باعث حبس دوده در بدن و ایجاد سوء مزاج در بافتی می شود که مو از آن می‌روید.  انجام لیزر برای موهای زائد خشکی و در دراز مدت لکه‌های تیره پوست را به دنبال دارد و در حالی که خیلی ناچار به انجام لیزر هستید قبل از لیزر پاکسازی مزاج انجام دهید.

ذاکری تاکید کرد: موی صاف مجعد فرفری کم پشت پرپشت که سرشتی است را سعی در تغیر آنها نداشته باشید فرم و رنگ و میزان مو با مزاج ارتباط مستقیم دارد و جدا از بدن نیست که بخواهیم مستقل و موضعی درمانش کنیم و برای درمان ریزش مو به اصلاح کیفیت اخلاط چهارگانه نیاز است.  رشد کند موها به دلیل کم‌خونی و قلت دم یا به دلیل رطوبت مزاج است و رشد سریع موها به دلیل خشکی مزاج است و در حالی که دخان و دود خون زیاد باشد موها قطور و ضخیم می شوند و در حالی که حرارت هم با خشکی همراه باشد موها پرپشت و سریع‌الرشد هستند.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: موهای وزوزی دو دلیل دارند یا سوراخی که مو از آن خارج می‌شود پیچ و خم داره یا مزاج مو شدیدا خشک است و همچنین در حالی که افراد قبلاٌ موهای لخت و صافی داشتند اما موها خشک و شکننده شدند این امر را می‌توان به تغییر مزاج مغز به سمت خشکی نسبت داد که قابل درمان هست.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false