عضو منتقد هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان برکنار شد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
عضو منتقد هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان برکنار شد!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر در آخرین روز های سال ۹۷ بود که در خواست تعلیق هیات مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خراسان رضوی که رییس آن رییس انجمن ملی هم است از سوی مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به رییس سازمان حمایت منعکس می شود تا به علت تخلفات، هیات مدیره معلق شوند اما رییس سازمان موافقت نمی کند و بجای آن عضو انتصابی انجمن ملی را که منتقد سیاست های سازمان و انجمن بود برکنارمی کند.

محمد محمدی مدیرکل سابق تعزیرات استان تهران که از سوی رییس سابق سازمان حمایت، به عنوان عضو انتصابی در انجمن برگزیده شده بود از زمان انتصاب خود بارها در باره عملکرد مسئولان تنظیم بازار و سازمان حمایت انتقادهایی در رسانه ها مطرح می کرد اما رییس جدید سازمان تحمل آن را نداشت. یکی از مخالفت های جدی او موضوع همایش های تشریفاتی و نمایشی بود که در قالب رعایت حقوق مصرف کنندگان و رضایت مندی مشتری برگزار می شد. انتقاد می کرد که وقتی حمایتی از حقوق مصرف کنندگان نشده چرا باید همایش برگزار شود.

البته محمدی تنها عضو انجمن ملی بود که حق الجلسه دریافت نمی کرد و با وجود اینکه عضو انتصابی ملزم به حضور دو روز در هفته نبود تنها عضو هیات مدیره بود که حاضر می شد.

این در حالیکه است که بزودی و در خرداد ماه سال جاری، انتخابات سراسری انجمن ها برگزار می شود و انتظار می رفت رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، چند روز عضو منتقد را تحمل می کرد وبرابر رویه، در دوره بعد عضو دیگری جایگزین می کرد. با این حال برخورد نکردن با متخلفان و برخورد کردن با منتقدان یکی ازآسیب های جدی مدیریت کلان و خرد در کشور ما است دستگاه های نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور و حراست ها باید به این پرسش پاسخ دهند که آیا نظارتی بر عملکرد مدیران دارند؟

خبرهای دریافت شده، حاکی از آن است که رئیس سازمان حمایت همچنین از دست اندرکاران خواسته، تمهیداتی بیاندیشند تا محمد محمدی نتواند در انتخابات خرداد ماه سال جاری انجمن، تایید صلاحیت و انتخاب شود.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false