عضور شورای روستا که به شهید قاسم سلیمانی توهین کرد روانه «اوین» شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
عضور شورای روستا که به شهید قاسم سلیمانی توهین کرد روانه «اوین» شد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، شنیده شده یکی از اعضای شورای روستایی از توابع شهرستان ری که همزمان با سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی به تبعیت از پویش عوامل ضدنقلاب از استوری «تصویر کتلت» استفاده کرده بود با دستور قاضی یاسر حسین یزدی رئیس دادگاه بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری بازداشت و روانه زندان شد. او به اتهام اهانت به مقدسات و جریحه دار کردن عفت عمومی بازداشت شده است.

سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار هم چندی پیش در توئیتی عنوان کرده بود: «قاسم سلیمانی یک ژنرال شجاع ایرانی بود که مردم ایران در تشییع پیکرش نشان دادند که برای سربازان وطن احترام قائلند. حالا گروهی با هشتک واژه سخیف کتلت می خواهند عروج او را عادی جلوه دهند. اتفاقا سلیمانی دستپخت خوبی داشت به ویژه کتلت کردن داعش و منافقان پس لطفا خفه شوید.»

در کنار اقدام شایسته و سریع قاضی حسین یزدی، از رئیس دادگاه، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) و دستگاه های امنیتی درخواست می شود این اخبار را با دقت و سرعت بیشتری منتشر کنند و اگر جزئیات بیشتری دارند اطلاع رسانی شود.

همچنین از دادستان شهرستان ری هم باید قدردانی کرد که پس از ارسال استوری و مشاهده آن دستور فوری به پلیس فتا برای برخورد صادر کرد.

بر اساس این گزارش، منافقان و دشمنان جمهوری اسلامی انفجار خودروی حامل سردار قاسم سلیمانی در بغداد و تکه تکه شدن بدن این ژنرال ایرانی را به کتلت شدن تشبیه کرده اند. و از این واژه بعنوان هشتک برای تخریب سردار ایرانی استفاده می کنند. متاسفانه برخی از افراد در داخل کشور هم به این پویش پیوستند. ناگفته نماند که این پویش احمقانه و سخیف است چراکه حمله تروریستی به قاسم سلیمانی و همراهانش برای جهانیان اثبات شده و افرادی که از واژه کتلت استفاده می کنند از این حادثه تروریستی خرسند و خوشحالند و خود را شریک در این حمله می دانند.

سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار می گوید: هرگونه اقدام تروریستی در هرکجای دنیا برعلیه هر شخص و گروهی گناه، جرم، منفور و محکوم است. افرادی که ادعای آزادی خواهی و تحول خواهی و به قول خودشان آزادی ایران را دارند در بدیهی ترین موارد نشان می دهند که تفکر تروریستی دارند. خشنودی از ترور افراد خصلت انسان های بی شعور، بی دین و عاری از انسانیت است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false