عصبانیت روزنامه سعودی از تماس «امیر قطر» با «روحانی»! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر،این روزنامه سعودی در واکنش به تماس تلفنی تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان نوشت: دوحه به دنبال جلب رضایت مقامات تهران است.

امیر قطر روز گذشته در تماس تلفنی با روحانی گفت که فرقه گرایی از آفت های بزرگ و برهم زننده امنیت منطقه است.

بر اساس گزارش منابع خبری، امیر قطر در این تماس تلفنی با تبریک پیروزی دکتر روحانی و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تاکید کرد: روابط ما با جمهوری اسلامی ایران، دیرینه، تاریخی و مستحکم است و ما خواهان تقویت بیش از پیش این روابط هستیم.

انتشار این اظهارات به نقل از امیر قطر آن هم بعد از سفر ترامپ به عربستان سعودی با بازتاب گسترده ای روبرو شد و خبرگزاری قطر پس از چند ساعت اعلام کرد که تارنمای آن هک و این خبر از سوی شماری از هکرها منتشر شده است.

بر اساس اخبار روز، بلافاصله پس از انتشار این خبر، رسانه های سعودی مطالب تندی علیه مقامات قطری مطرح کردند و نسبت به طرح اینگونه اظهارات، اعتراض شدید کردند و بسیاری از منابع رسانه ای قطری فعال در عربستان، از سوی دستگاه های امنیتی عربستان مسدود ( فیلتر) شدند.

بر همین اساس بحث در شبکه های اجتماعی درباره روابط عربستان وقطر به دنبال سخنان منتسب به امیر این کشور همچنان داغ است به طوری که امروز (یکشنبه) گروه کثیری از کاربران توئیتر مدعی بسته شدن مرز دو کشور شدند.

به گزارش جامعه خبر، برخی کاربران توئیتر نوشتند مرز میان عربستان وقطر به دلیل تشدید اختلافات مقامات دو کشور از روز گذشته بسته شد.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false