«عربستان» علیه «ایران» کاری کند محو می شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، اسماعیل کوثری با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه اظهارات زیر را مطرح کرد:

*از قبل هم گفته بودیم تا کشوری و گروهی دست‌اندازی و تعدی به کشور ما نکند، اقدامی انجام نمی‌دهیم اما اگر این  تعدی صورت گرفت قطعاً و یقیناً یقه آنها را می‌گیریم و رهایشان نخواهیم کرد تا بخواهند کار بعدی را انجام دهند.  موشک‌هایی که پرتاب شد نیز براساس همین سیاست است.

*تروریست‌ها بدانند کوچکترین حرکتی بر علیه کشور انجام دهند یقه آنها را می‌گیریم.

*بر این اساس تصمیم گرفته شد که دست به حمله موشکی  بزنیم که در درجه اول پیام این اقدام برای این گروهک جنایتکار و جانی این بود که بدانند اگر کوچکترین حرکتی بر علیه ایران انجام دهند یقه آنها را می‌گیریم و بی‌پاسخ نمی‌گذاریم.

*همچنین پیام دیگر این اقدام  به کسانی است که از این گروه جنایتکار داعش حمایت می‌کنند گه اعم از کشورهای آمریکا، عربستان و اسرائیل بود. آنها باید بدانند که ما با هیچ کسی شوخی نداریم و این تازه یک حرکت محدود است و امیدواریم که سر عقل بیایند و دست به اقدام دیگری نزنند.

*گروهک داعش و حامیان آن  باید بدانند اگر بخواهند با ایران مانند کشورهای سوریه، عراق، یمن، افغانستان و پاکستان برخورد کنند، ایران مانند این کشورها نیست و  یک دنیا تجربه نسبت به آنها دارد.

*ایران هنوز همه توانمندی خود را به کار نگرفته و اگر زمانی ضرورت ایجاب کند ، قطعاً‌بدانند که پشیمان خواهند شد. فکر می‌کنم کسانی که در منطقه عاقل هستند و مسئولیت دارند جلوی این موضوع را  خواهند گرفت در غیر این صورت ضرر خواهند کرد.اگر بخواهند اقدامی علیه ایران انجام دهند باید بسیار با تدبیر و فکر با شد و همه تبعات آن را هم بپذیرند.

* عربستان به مراتب ضعیف‌تر و حتی کوچکتر از داعش است .مسئولان سیاسی آن عقل ندارند لذا اگر عقل داشتند هیچ‌گاه نمی‌آمدند از جنایتکاران تروریست حمایت کنند و یا اینکه به یمن حمله داشته باشند. لذا در یمن دو سال و سه ماه است که درگیر هستند و هنوز به موفقیتی دست پیدا نکردند در صورتی که داعش هرچند مناطقی از سوریه و عراق را به تصرف درآورد اما توسط مردم عراق و سوریه سرکوب شد.

*درست است که عربستان یک کشور است اما توانمندی لازم  را ندارد و با داشتن پول هم نمی‌تواند اثرگذار باشد. عربستان حتی از گروه‌هایی که خود به وجود آورده است ضعیف‌تر است. بنابراین به هیچ وجه فکر نمی‌کنم که اقدامی انجام دهند و اگر این قدر نادان باشند که واکنشی نسبت به ایران صورت دهد  قطعا و یقینا بدانند که در کوتاه مدت عربستان محو خواهد شد و کسانی که در راس کار هستند پا به فرار می‌گذارند.  

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false