طعنه سنگین «سخنگوی جمنا» به کاندیدای پوششی روحانی! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، مرضیه وحید دستجردی بعد از ظهر امروز در نشست هم اندیشی کمیته ملی زنان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس و شوراها هستیم، اظهاراتی را مطرح کرد که مهمترین آنها در زیر می آید:

* از بین ۴ نفر کاندیدای ریاست جمهوری جمنا دو نفر از نامزدها توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند. این جبهه حاصل ۳۸ سال تلاش مردم انقلابی و آنچه برای ما مهم است ماندگاری و پویایی این جبهه است.

*مشکلات زنان کشور را زنان می دانند. در مجلس پنجم در یکی از دیدارهای رهبری ایشان فرمودند شما زنان مشکلات زنان را بهتر از مردان می دانید و شما باید مشکلات زنان را حل کنید البته مردان هم باید کمک کنند. از این رو جبهه مردمی برای آینده تمام زنان برنامه خواهد داشت.

*جبهه مردمی یک جبهه کارآمد است. نمی دانم جبهه چه کرده بود که این همه هجمه علیه آن صورت گرفت، معلوم شد که بسیاری از به وجود آمدن این جبهه دردشان آمد که امیدواریم خدا دردشان را درمان کند.

*کاندیداهای جبهه مردمی در بسیاری از موارد در زمینه اداره کشور سلایق مختلف داشتند به خصوص برنامه های مختلف دارند، اگر امروز دو کاندیدا از سوی جبهه در صحنه حضور دارند سبد رای متفاوتی دارند و اقبال آنها هم بین مردم متفاوت است. اینها در فضای دوستانه رقابت کرده و ما هم نظارت می کنیم که ببینیم برنامه کدام یک از این عزیزان مورد استقبال است.

*کاندیداهای ما جدی هستند و پوششی نیستند که به عنوان ساق دوش داماد به میدان آمده باشند. ممکن است احساس کنیم هر دو در صحنه باقی بمانند یا یکی به نفع دیگری کنار برود اما به هر حال وجود این دو کاندیدا به منزله «نه» به وضع موجود است که امیدواریم به واسطه این دو کاندیدا اصلاحات را در کشور انجام دهیم.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false