صادرات «موشک» به جهان؛ در دولت یازدهم پیشرفت نظامی داشتیم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین گرامیداشت روز جانباز در مصلای قدس قم اظهارات زیر را مطرح کرد: 

*اگر در سال ۹۲ ظرفیت تولید A واحد سلاح های رزم انفرادی مانند کلاشینکف و سلاح های رزم جمعی مانند تیربارهای مختلف را داشتیم این ظرفیت هم اکنون به ۱۰۰A رسیده، یعنی ۱۰۰ برابر افزایش یافته است.

*امروز در مقایسه با ابتدای دولت یازدهم ظرفیت کشور در بحث توان موشکی نیز به حدی است که علاوه بر تامین نیازهای داخلی می توانیم در خصوص بازارهای جهانی فضایی را در مقابل خود باز کنیم که صادرات محصول‌های نظامی به دیگر کشورها را داشته باشیم.

*قیمت و کیفیت محصولات نظامی ایران به گونه ای است که برغم تحریم های ناجوانمردانه علیه ملت ایران، اقلام تولیدی دفاعی خود را به کشورهای بزرگ جهان صادر می کنیم.

*در این دولت در همه عرصه های مختلف صنعتی اعم از صنایع دفاعی که بر روی تامین اقلام و تجهیزات زمینی و صنایع هوا و فضا و موشک های زمین به زمین بالستیک و زمین به زمین کروز و سیستم های پدافندی متمرکز است به پیشرفت های زیادی دست پیدا کردیم.

*در دولت یازدهم حتی در بخش تامین اعتبارهای دفاعی با وجود مواجه بودن با محدویت های جدی درآمدی بخش تقویت بنیه دفاعی تا ۲.۵ برابر نسبت به دولت گذشته افزایش پیدا کرده است.

*موضوع برگزاری انتخاب سالم و رعایت قانون در اجرای تمامی مراحل انتخابات و همچنین تمکین به قانون و گردن نهادن نامزدها به اعمال قانون و پذیرش نتیجه از دیگر مطالبه های انتخاباتی رهبر فرزانه انقلاب از مردم و مسئولان است.

 *در انتخابات پیش رو به طور طبیعی دشمنان نظام بویژه تروریست های تکفیری تلاش هایی را برای ناامن سازی کشور انجام خواهند داد، اما در این چند ساله اخیری که منطقه درگیر جنگ، آشوب و ترور بوده، ایران و مردم آن در امنیت کامل قرار داشته و نیروهای مسلح و امنیتی کشور با حضور و پشتوانه مردم توانستند همه اقدام های دشمن را در نطفه خفه و در مواردی نیز که به مرحله احتمالی اقدام رسیده خنثی کنند.

*رعایت اصول اخلاقی و تحمل یکدیکر و فاصله گرفتن از تحقیر، تهمت، افترا و دروغ، در تحقق این امر نقش مهمی ایفا می کند.

*نامزدها باید در تبلیغات انتخاباتی خود فقط شعارهایی که از عهده پیاده سازی و اجرای آنها بر می آیند را مطرح کنند، چراکه در نظام اسلامی بنا نیست، از طریق دادن وعده های غیر قابل تحقق اقدام به خریدن رای و جلب نظر مردم کنیم.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false