شهرداری اسناد پاكدستی ارائه كند؛ از واگذاری كاخ موزه نياوران نگرانم! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سیصد و چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران صبح سه شنبه با غیبت ۲۱ نفر اعضای شورای شهر با قرائت گزارش شورایاری منطقه ۱۶ آغاز شد.

الهه راستگو: افراد مسئله‌دار و مشکل‌دار در محلات، مشکلات امنیتی را برای زنان و فرزندان این منطقه ایجاد کرده است، لزوم جابه‌جایی گرمخانه‌ها و خروج آنها از شهر ضروری است و لازم است شهرداری تهران درمکان‌یابی گرمخانه‌هایی که پذیرای افراد غیر محلی و مسئله‌دار هستند دقت لازم وکافی را داشته باشد.

احمد حکیمی پور: طبق قانون سال ۵۹، کاخ موزه نیاوران و سعدآباد به وزارت فرهنگ و ارشاد آن زمان تحویل داده شده تا تبدیل به موزه شود و این نگرانی وجوددارد که واگذاری آن به نهادهای جدید که نگاه اقتصادی دارند به این بناها آسیب وارد کنند.

رحمت الله حافظی: بارها شهردار تهران و معاونان وی اعلام کردند که نهادهای مختلف از شهرداری تهران به دلیل شفاف‌سازی و پاکدستی‌اش تقدیر و تشکر کرده‌اند که از آنها خواستیم که مستندات خود را ارائه دهند. براساس قانون باید مرخصی شهردار تهران در صحن علنی شورای شهر تهران بررسی شود.

احمد دنیا مالی: بر اساس مصوبه هیات وزیران یک سوم هزینه بهره برداری از خط ۵ مترو (خط صادقیه به کرج) باید توسط استان البرز پرداخته شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

خبر روز را با جامعه دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false