شرایط زمین تمرین تیم ملی واقعا بد است/ به حمایت نیاز داریم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه؛ پژمان منتظری گفت: اردوی جدید تیم ملی آغاز شده و خودمان را برای بازی سخت و مهم با سوریه آماده می کنیم.

وی با اشاره به بازی دوستانه با گینه نو افزود: مشکلات زیادی داشتیم و دو بازی تدارکاتی با تایلند و عراق کنسل شد، اما بازی با گینه بهتر از این است که هیچ مسابقه ای نداشته باشیم. این مسابقه برای بازیکنان جوان ما مهم است.

مدافع تیم ملی فوتبال با اشاره به مصدومیتش در بازی با چین، خاطرنشان کرد: مراحل درمانی خوبی را پشت سر گذاشتم و همچنین 10 روز در تمرینات تیمی الاهلی شرکت کرده ام. آخرین تست هایم را هم می دهم تا بتوانم به آمادگی کامل برسم.

وی در خصوص بحث زمین تمرین تیم ملی فوتبال، گفت: شرایط واقعا بد است و امیدوارم که با آمدن وزیر جدید ورزش، شرایط تغییر کند؛ زیرا من شنیده ام که وزیر جدید به فوتبال علاقه مند است. واقعا شرایط خوب نیست و چنین زمین هایی در شخصیت تیم ملی نیست.

منتظری در پایان در رابطه با حاشیه های قبل از اردوی تیم ملی و درگیری رسانه ای کی‌روش با امیر عابدینی، اظهار کرد: این مشکلات همواره در تیم ملی بوده و هست و امیدوارم هرچه زودتر خاتمه پیدا کند زیرا تنها تیم ملی از این موضوع ضرر می کند. واقعا ما در این مدت شاهد بودیم که دغدغه اصلی کارلوس کی‌روش موفقیت تیم ملی بوده است. ما بازی سختی با سوریه داریم و این تیم مدت زیادی است که شکست را تجربه نکرده است. تیم قطر را در کشور خودش اذیت کرد و قطر از تنها موقعیت خود که پنالتی بودتوانست به پیروزی برسد، اما امیدوارم بتوانیم ما در این بازی به موفقیت برسیم و به حمایت نیاز داریم.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false