سه پرونده جدید تجاوز جنسی برای تهیه کننده مشهور هالیوودی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، یک سال گذشته، هاروی وینشتاین تهیه کننده مشهور و مغول نسل جدید سینمای آمریکا، روزهای وحشتناکی را سپری کرد. با علنی شدن اتهامات فساد اخلاقی او، قدرتش روز به روز کمتر شد تا این که به کلی از صحنه سینمای آمریکا بیرون گذاشته شد. 

روز گذشته دادستان منهتن، سایروس ونس جونیور اعلام کرد که از سه پرونده جدید علیه وینشتاین مطلع شده که می تواند حکم رئیس سابق کمپانی میراماکس را به شدت افزایش دهد. این سه پرونده جدید مربوط به سال های 2004، 2006 و 2013 می باشد و تجاوز جنسی درجه اول را شامل می شود و با توجه به قانون کیفری نیویورک می تواند حکم حبس ابد تهیه کننده «شکسپیر عاشق» را قطعی کند.

با توجه به روند پرونده تا قبل از اعلام این سه مورد آخر، وینشتاین 66 ساله ممکن بود با حکمی به مدت 25 سال زندان رو به رو شود که با توجه به شرایط سنی متهم، احتمالا معنی همان حبس ابد را داشته. اما همین سه پرونده به تنهایی می توانند حکم آقای تهیه کننده را رسما به حبس ابد تبدیل کند.

وینشتاین فعلا با وثیقه ای به ارزش 1 میلیارد دلار آزاد است و قرار بود 20 سپتامبر دوباره در دادگاه حاضر شود. تغییرات پرونده اما باعث شده تا او برای روز دوشنبه، 9 جولای به دادگاه فراخوانده شود.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false