سرباز سرخپوشان بازمی‌گردد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، امید عالیشاه که در نیم فصل لیگ شانزدهم برای سپری کردن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شد و نزدیک به یک فصل را دور از ترکیب پشت سر گذاشت. در حالی که مشکلاتی که در زمان جدایی از پرسپولیس و حضور در تراکتورسازی برای سربازی با مدیران سابق داشت سبب شد تا طاهری و ترکاشوند با انتقادات تند خود او را بدرقه نمایند و حتی در مقطعی مدیرعامل سابق اعلام کرد قرارداد این بازیکن که نیم فصل دیگر از آن باقی مانده را فسخ نموده اند.

بر اساس این خبر، با این حال برانکو در حاشیه گفتگوی روز سه شنبه خود و در واکنش به اینکه آیا با ادامه محرومیت از نقل و انتقالات برای فصل آینده مشکلی ندارد از بازگشت امید عالیشاه خبر داد و گفت: این بازیکن پس از پایان دوران سربازی‌ می تواند به ترکیب پرسپولیس بازگردد و به این شکل شایعه فسخ قراردادش که مدیران سابق از آن خبر دادند را تکذیب نمود.

به گزارش جامعه خبر، عالیشاه فروردین سال آینده دوران سربازی‌ خود را در تراکتورسازی به پایان می برد و در پایان فصل می تواند به ترکیب سرخپوشان تهرانی بازگردد و این بازیکن پس از سپری کردن دوران مصدومیت از دیدار هفته قبل فرصت یافت دقایقی در ترکیب تراکتورسازی به میدان برود و از این هفته با آمادگی کامل در اختیار سرمربی ترکیه‌ای تراکتور قرار می گیرد.

رکنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false