ستاره‌هایی که قبل از ۱۹ سالگی درخشیدند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، بهترین استعدادهای آسیا به دنبال این هستند تا نخستین گام‌های خود را در کسب افتخارات بین‌المللی زمانی که مرحله انتخابی مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا ۲۰۱۸ روز سه‌شنبه با حضور ۴۲ تیم در قالب ۱۰ گروه آغاز می‌شود بردارند.

بر اساس این خبر، ۱۵ تیم از این بین پس از پایان مرحله انتخابی به اندونزیِ میزبان در رقابتی که ۱۲ ماه بعد در این کشور برگزار می شود ملحق می شوند. سایت رسمی AFC با بازگشت به عقب، نگاهی به ۶ ستاره کنونی فوتبال آسیا انداخته که در دوره‌های گذشته این مسابقات خوش درخشیدند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران برای بازیکنان جوان آسیایی منحصر به فردتر است و در سال‌های اخیر به باشگاه‌های اروپایی ملحق شده و پیش از نخستین بازی ملی‌اش لژیونر شد. استعداد این بازیکن نخستین بار پس از نمایش‌های وی برای تیم زیر ۱۹ سال ایران به چشم آمد و در سن ۱۸ سالگی به روبین‌کازان روسیه پیوست.

در مرحله انتخابی مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا آزمون در پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل لبنان نمایشی تأثیرگذار از خود ارائه داد و دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم به نام خود ثبت نمود. پس از آن رشد آزمون سریع‌السیر بود و این مهاجم ۲۲ ساله که نخستین بازی‌اش را برای تیم ملی در سال ۲۰۱۴ انجام داد در ۲۸ بازی ملی ۲۲ گل به ثمر رسانده است.

به گزارش جامعه خبر، پنج ستاره دیگری که در این گزارش نام آنها آمده عبارتند از احمد خلیل از امارات، ژانگ یونینگ از چین، یویا کوبو از ژاپن، اکرم عفیف از قطر و چاناتیپ سونگ‌کراسین از تایلند.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false