ستاره‌هایی که خداحافظی کردند فراموش نمی‌شوند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محمرضا ساکت در یادداشتی از نسلی که سعی کرد استانداردهای فوتبال در ایران را بالاتر ببرد قدردانی کرد.

بر اساس این خبر، متن یادداشت بدین شرح است:

وداع با فوتبال حرفه ای برای یک فوتبالیست از ویژه ترین لحظات است که همه ستاره ها از روز اول بارها و بارها آن را در ذهن خود مرور می کنند. بر این باور هستیم که یک فوتبالیست تا زمانی که بارها و بارها با هنرنمایی اش را ارائه نکرده باشد، فریاد نامش را از سوی سکوها نشنیده باشد، ماهیت خداحافظی را درک نمی کند.

پایان باشکوه ورزش حرفه ای از دراماتیک ترین لحظات زندگی یک فوتبالیست است، رخدادی که باید ثبت شود تا تاریخ آن به یادگار بماند.

هفته ای که گذشت برای فوتبال دوستان و هواداران هفته خاصی بود. خداحافظی سه فوتبالیست ملی سبب شد تا همگان لحظات درخشش این بازیکنان را تداعی کنند و نام آنها را فریاد بزنند.

رضا عنایتی بازیکن سابق تیم ملی ایران، آرش برهانی و البته هادی عقیلی، همگی رسماً از فوتبال خداحافظی کردند. از نام هیچ کدام از این سه نباید به سادگی عبور کرد چرا که هر یک رخدادهایی را در فوتبال ایران به یادگار گذاشتند. نزدیک به ۳۰ بازی ملی عنایتی، ۳۷ بازی ملی برای برهانی و حدود ۷۰ بازی عقیلی، سبب می شود بزرگی و شکوه این بازیکنان را درک کنیم.

حسرت پایان فوتبال هادی، رضا و آرش خیلی زود التیام نمی یابد ولی این سه سرمایه ملی به زودی فوتبال ایران را به لحاظ تجربه متاثر می کنند.

در پایان وداعی با هادی عقیلی عزیز دارم که در زمان مدیریت من در سپاهان افتخار حضورش در سپاهان را داشتم. او یک الگو برای همه نسلهای آتی این باشگاه است. دو بار حضور هادی بین کاندیداهای بهترین مدافع آسیا کیفیت حضور او را نشان می دهد. همچنین رضا عنایتی که تجربه همراهی با او را داشتم.

هادی، رضا و آرش عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت زیر سایه حق تعالی را برای شما آرزومندم.

محمدرضا ساکت

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false