ساخت بیمارستان سوانح سوختگی تهران ۱۲۰میلیاردتومان پول کم دارد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، نوربخش عسکری معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه استان تهران از پروژه بیمارستان سوانح سوختگی تهران بازدید کرد.

این بیمارستان ۱۱طبقه با زیر بنایی معادل ۵۲۴۳۰ متر به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران جهت تامین نیاز بیماران سوختگی طراحی شده است.

ساخت بیمارستان سوانح سوختگی تهران با اعتبارات دولتی در سال 92 آغاز شد و ساخت آن تا سال 94، 45 میلیارد تومان هزینه داشت. در سال 95  با جذب اعتبار 19 میلیارد تومانی اکنون به 45 درصد پیشرفت رسیده است.

تکمیل پروژه به 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اگر اعتبار مورد نظر 100 درصد تخصیص یابد این بیمارستان در دهه فجر سال 1396 بهره برداری می شود.

این مجموعه درمانی جنبه آموزشی و تحقیقاتی هم داشته و علاوه بر ساختمان اصلی که تمام خدمات تشخیص و درمان در آن ارائه می شود دارای یک پارکینگ 5طبقه جهت رفاه مراجعین است.

گفتنی است؛ این بیمارستان شامل 30 بخش اصلی از جمله اورژانس، مراقبت های ویژه (BICU) بخش بستری، جراحی، درمانگاه، تشخیص درمانی، فزیوتراپی، رادیولوژی، داروخانه، آزمایشگاه، پاتولوژی، آندوسکپی، مرکز تحقیقات پوست، بخش خدماتی ، مهد کودک، استریل مرکزی و …است.

اخبار روز را با ما دنبال کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false