زوال عقل در کشور رو به افزایش است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، بابک زمانی در آستانه بیست و چهارمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی اظهار داشت: انجمن در بهار هر سال کنگره  نورولوژی برگزار می کند و هدف این گردهمایی سالیانه،  بازآموزی همکاران مغز واعصاب بوده که تعداد آن‌ها رو به افزایش است.

براساس اخبار روز، از شایع ترین بیماری های مغز و اعصاب در ایران و جهان سکته مغزی است، که دومین علت مرگ و میر در ایران و مهمترین علت ناتوانی به شمار می‌رود؛ همچنین سردرد بیماری بسیار شایع در تمام جوامع و به خصوص در کشور ما است که این موضوعات در کنگره مطرح خواهد شد.

زمانی با بیان اینکه در بعضی درمان‌ها مثل درمان سکته مغزی در کشور ما آنطور که باید و شاید پیشرفت نکرده است، گفت: البته طی سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی در این زمینه شده و تلاش می‌کنیم با ارتقاء آگاهی مردم نیز به کاهش آمار سکته مغزی در جامعه دست یابیم.

رئیس کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ادامه داد: ام اس از بیماری هایی بوده که شیوع آن در کشور ما مثل کشورهای اروپایی و امریکای شمالی است و انواع دمانس یا زوال عقل نیز با توجه به افزایش طول عمر و بهداشت عمومی کشور رو به افزایش است.

به گزارش اخبار روز جامعه خبر،  از مهمترین اهداف این کنگره این است که درمان های داخل کشور در همه زمینه ها مانند ام اس را با تمام مشکلاتی که وجود دارد، روز آمد کنیم و امیدواریم امسال هم کنگره موفق و سخنرانی های قابل استفاده برای همکاران، پزشکان و دستیاران جوانی که روز به روز تعداد آن ها زیاد تر شده و از شهرهای مختلف می آیند، فراهم کنیم.

بیست و چهارمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت در هتل المپیک برگزار می شود.

خبر روز را با جامعه دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false