زمان دقیق ابلاغیه بودجه سال‌ آینده تعیین شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، اکبر رنجبر زاده در مجلس اظهار کرد:‌ کار بررسی بودجه سال آینده در مجلس تمام شده و نظر نهایی را درمورد موارد اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان مجمع تشخیص مصلحت نظام می شود.

بر اساس این خبر، عضو هیات رئیسه مجلس گفت: ایراد باقی‌مانده از لایحه بودجه سال آینده در جلسه روز شنبه هفته آینده ۲۶ اسفند مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و با رد یا تأیید موضوع مورد اختلاف لایحه بودجه روز یکشنبه ۲۷ اسفند توسط رئیس مجلس به دولت ابلاغ می گردد.

رنجبرزاده تاکید کرد: مجلس یکشنبه هفته آینده جلسه علنی دارد و طبق برنامه بناست تا از اعضای شورای عالی فضای مجازی دعوت شود تا با حضور در مجلس گزارشی را پیرامون برنامه‌های این شورا و اقدامات انجام شده در مواردی مانند شبکه ملی اطلاعات و … به نمایندگان ارائه نمایند که البته هنوز برنامه‌ریزی‌های دقیق در مورد این موضوع انجام نگرفته است.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول در پایان با اشاره به برنامه کاری مجلس در آغاز سال جدید گفت: در ارتباط با این موضوع که نخستین جلسه مجلس در سال ۹۷ در چه روز باشد و از چه زمان مجلس کار خود را آغاز نماید و در جلسه روز یکشنبه هفته آینده مجلس تصمیم‌گیری می شود.

اقتصاد آنلاین

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false